söndag 4 september 2011

THE POWER - Kärleken (The Power - Kraften) workshop VÄSTERÅS 10 Sept.


THE POWER…
KÄRLEKEN
FÖRDJUPNINGSWORKSHOP I THE SECRET – KRAFTEN
Vi kommer här att specialfokusera tre av de viktigaste livsområdena, och undersöka hur kärleken kan genomströmma dessa fält med hjälp av metodik och synsätt från The Power och The Secret-traditionen.
KRAFTEN OCH PENGAR Hur dina tankar om pengar påverkar din närvaro och frånvaro av pengar. Välståndsmedvetande – Fattigdomsmedvetande.

KRAFTEN OCH RELATIONER. Hur du genom dina känslor kan påverka alla dina relationer – till och med dem där du inte har någon fysisk kontakt.

KRAFTEN OCH HÄLSAN Hur du kan optimalisera din hälsa genom att praktisera hur du kan ladda upp din kropps ”elektromagnetiska batteri”.

Kursen innehåller dessutom avslutningsvis en övning som inte ingår i boken,
en övning som laddar dig med energi!

VAR: Karlavagnsg. 5, VÄSTERÅS.
NÄR: lördag 10 september 9.30-17.00
PRIS: 950 kr inkl. 25% moms samt kurshäfte.
RABATT: För sjukskrivna och arb.sökande: 550 kr.

Anmälan är lätt:
1. Ett mail till gmaaction.resursbanken@gmail.com
2. Meddelande kommer att plats finnes.
3. Balansering till PG 609 83 52-5 (gmaaction). När din betalning är registrerad är du anmäld till kursen.

REFERENSER gällande THE POWER-kursen med gma:

”Ge dig själv en förskottsjulklapp, som varar länge!
Gå den här kursen med Gunnar Martin!
Jag gick den i helgen som gick! Rekommenderar den starkt! ”
-Viveca N. , Ramlösa. (Malmökursen)

”Kursen The Power gjorde att det blev en spricka i muren, och i går rämnade allt. Jag kunde släppa taget om mitt förflutna, och känna tacksamhet för den erfarenhet det har gett mig. Jag kände att det finns ett värde i allt som sker. Jag känner också större tillit och kan nu uppleva att jag är värd kärlek och respekt. Ett nytt scenario utspelar sig. Med tacksamhet och glädje!”
– Birgit. Västerås.

”Tack för två fantastiska kursdagar, som jag inte skulle vilja vara utan.
Kursdagar som hjälpt mig att bli helt förvissad om att det verkligen finns en högre makt, en kosmisk kraft, som kan uttryckas med ett enda ord – KÄRLEK! Vågar nu också känna större tillit till denna kraft.
Upptäckte att jag faktiskt också kan älska mig själv.
En ny befriande känsla!
- Ingrid S. Västerås.



Instruktör: GUNNAR MARTIN ARONSSON, fil. kand. NLP Master Practitioner, med 16 års erfarenhet av LivsCoaching, hypnoterapi och kursledning, GMA har studerat José Silvas Silvametoden sedan 1989, Barrie Konicovs hypnosmetodik samt hypnotiska språkmönster med Int. Cert. Hypnoterapeuterna John Overdurf och Julia Silverthorn. Han har bakgrund även inom Hatha Yoga, ”Mindfulness” och meditationsträning, film- och teaterregi samt frilansjournalistik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar