söndag 23 januari 2011

Info. om den nya kursen KÄNN RADSLAN - OCH VÅGA ÄNDÅ! 12-13 FEB. STOCKHOLM.

Om Du är….
Rädd för att ”göra bort” dig inför andra?
Rädd för att ”misslyckas” i dina företaganden?
Rädd för framtiden?

Rädd för att handla fastän du ibland VET att det vore förmånligt för dig att handla?
Rädd för att säga din mening?
Rädd för att bli avvisad?

Rädd för att inte vara ”tillräckligt bra? (mamma, pappa, i ditt jobb)
Rädd för att pröva något nytt?
Rädd för att ”förlora”?
Rädd för att vara ”annorlunda?

DÅ kan den här kursen vara ett alternativ-
Transformationskursen

KÄNN RÄDSLAN
OCH VÅGA ÄNDÅ!
Lörd 12 feb, Sönd 13 feb.STOCKHOLM

9.30-16.30 LÖRDAG
9.30-16.30 SÖNDAG
Plats:NBV, Bergssunds strand 43
T-Hornstull

Kursen är baserad på andliga principer. För att få ut optimalt ur kursen är de bästa förutsättningarna att du upplever att det existerar en övergripande strukturerande kärleksfull Intelligens (Gud, Universell Kärlek, Skaparen, Källan, Oändlig Potential, Källenergi, etc. Du väljer själv ordet som passar dig. Alla begrepp syftar till samma instans.)

Ur innehållet kan nämnas….

+ Hur du listar dina rädslor för att kunna göra dem tydliga för dig själv – och för att därigenom kunna bearbeta dem.
+ Hur förankra att rädslan ENBART kan finnas i vår framtid.
+ Hur transformera rädslan till känslan av ”utmaning”.
+ Hur du finner mod att vara DIG SJÄLV.
+ Besegra rädslan genom att undvika bekämpa den utan istället ”lösa upp” den genom andliga principer.
+ Hur du kan förnimma att framgång är oundviklig för dig.
+ Hur du kan skapa möjligheterna att ”gå genom eld och vatten”.

Vi hämtar metodik och idéer och praktik från bland andra:
Bruce Springsteen, Lisa Jiménez, Sasha Xarrian, Susan Jeffers,
Bob Proctor, Tony Robbins, dvs några av världens mest framstående inom sina respektive områden.
Du balanserar via PG 609 83 52-5 (gma action)
INGÅR:
# 1 KURSHÄFTE. c:a 45 sidor. # 2 HYPNOTISK AUDIO-MEDITATION-Mp3 på temat
OBS Högst 10 deltagare.

Pris: 1.620 kr inkl. 25% moms, KURSHÄFTE, kaffe och frukt under kursdagarna.
EARLY BIRD: fram till söndag 23 januari: 1.000 kr inkl. moms.!

++
REFERENSER från andra gma-kurser:
”Facinerande på det sätt du tog fram och löste upp de blockeringar som finns. Suveränt! Kursen har redan förändrat mitt liv och det blir spännande att se vad som kommer att hända i framtiden. Varma hälsningar”
-Birgit H.

”Jag känner att jag fått så mycket kloka tankar och möjligheter att jag är helt överväldigad”
- Carmen.

”Jag tänkte bara berätta att jag har lärt mig mycket och växt väldigt mycket sedan jag gick dina kurser. Jag märkte en stor skillnad redan efter första kursen och många i min omgivning märkte en förändring.
Det var då jag upptäckte att jag kan saker och att jag ska stå på mig och göra det jag själv vill. /--/ Tänker noga igenom beslut och tar inga förhastade beslut som jag kunde göra förut. Har lärt mig att säga Nej. Och det är stort för mig, har nämligen haft svårt att säga det förut. ”
- Helena

"Två fullmatade dagar som jag i framtiden troligen kommer att säga vara de dagar då mitt liv ändrades i rätt riktning! "
-Lena. Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar