onsdag 21 december 2011

THE POWER - Kärleken (The Power - Kraften) ÖREBRO! 21-22 JAN 2012.


THE POWER-KÄRLEKEN i ÖREBRO
(Baserad på Rhonda Byrnes bok ”The Secret – Kraften”)
Lördag 21 januari 10.00-17.00 Söndag 22 januari 10.00-17.00
Speciellt Julpris till 19 dec.!
Pris: 1.490 SEK inkl. 25% moms och kurshäfte.
Julpris: 1.250 kr inkl. 25% moms och kurshäfte om du anmäler dig och betalar senast 30 december.
Sista dag för anmälan: 30 december 2011.




Kategorier






+ KRAFTEN OCH SKAPELSEN En kraft genomsyrar hela skapelsen.
Den kraften är…Ovillkorad Kärlek.
+ NYCKLAR TILL KRAFT.
Med dina känslor rör du dig till olika frekvenser, som i sin tur gör att du kommer i
kontakt med olika upplevelser, människor, situationer, miljöer.
+ SLÄPP TAGET OM GAMLA SKULDKÄNSLOR genom att genomsyra dig själv med
Kärlekens energi.
+ THE POWER och PENGAR. Hur funkar det?
Genomgång av Napoleon Hills manifestationsmetodik.
+ THE POWER och PARRELATIONER. Hur kan vi låta mer kärlek komma in i våra relationer?
+ THE POWER och HÄLSA. Hur kan vi låta mer kärlek komma kroppen till del?

HELGKURSEN går ut på att skapa medvetenhet om att när vi för in mer kärlek i vår vardag, på alla nivåer, bryter vi gamla ”ödesmönster” och låsningar, saker som skapat smärta i våra liv.
Genom att aktivera kärlekskraften i vardagen skapas i allt högre grad harmoni, en dynamisk balans.
LIVSCOACHING ingår som en unik ingrediens i Gunnar Martin Aronssons kurser.
Tystnadplikt används för att optimera din känsla av trygghet.


Referenser:
”Gick denna kursen för Gunnar Martin Aronsson i helgen.
Stort Tack GM! Det är så fantastiskt att ständigt hitta nya insikter…veta att Kraften, Svaret finner du i dig själv. Det fyller mig med ännu mer livsglädje än jag redan har…ingenting är omöjligt, det finns alltid ännu en dörr att öppna….vilket passar en äventyrlig vädur som mig. Nyfikenheten på livet är en gåva jag är väldigt tacksam jag fått.”
- Annette O. Skanör-Falsterbo. (Malmökursen)

”Kursen The Power gjorde att det blev en spricka i muren, och i går rämnade allt. Jag kunde släppa taget om mitt förflutna, och känna tacksamhet för den erfarenhet det har gett mig. Jag kände att det finns ett värde i allt som sker. Jag känner också större tillit och kan nu uppleva att jag är värd kärlek och respekt. Ett nytt scenario utspelar sig. Med tacksamhet och glädje!” – Birgit. Västerås.

”Tack för två fantastiska kursdagar, som jag inte skulle vilja vara utan.
Kursdagar som hjälpt mig att bli helt förvissad om att det verkligen finns en högre makt, en kosmisk kraft, som kan uttryckas med ett enda ord – KÄRLEK! Vågar nu också känna större tillit till denna kraft.
Upptäckte att jag faktiskt också kan älska mig själv.
En ny befriande känsla!
- Ingrid S. Västerås.


Så här gör du för att anmäla dig:
1. E-posta gmaaction.resursbanken@gmail.com eller ullao@bredband2.com
Du får en bekräftelse att plats finns.

2. Balansera (betala) kursavgiften genom den snabba och trygga PAY PAL över nätet.
Du går genast ett kvitto och är därmed anmäld.

I händelse av eventuell framflyttad kurs kan du välja att vara med på den, få din kursavgift åter, eller växla in den mot en annan kurs av motsvarande värde. Du kan bara vinna på att anmäla dig till kurser från EvolutionByNight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar